2011-08-27 | 21:55:22 | Kategori: My New Story Is About You (avslutad)

My New Story Is About You Kapitel 4-I Can't Lose Them!

Minhas fotos – http://brucicarelli.tumblr.com/Justin Bieber Fanfiction Archive :: All your Justin Bieber Fan Fictionbaby u light up my world like nobody else♥BIEBER
- Jag är kär i dig! Skrek dem i kör.
- Va du?! Skrek de vidare.
- Min egen polare! Skrek de i mun på varanda.
Jag tittade på mina tre älskare, Chaz, Ryan och Justin..?
- Ni kan inte vara kära i... mig..? Viskade jag.
- Jo! Ända sedan jag möte dig... började Chaz.
- Äsch! Din smöriga tönt! Jag gillar dig för din humor och ditt sätt att finta kommentarer! avbröt Ryan.
- Och jag insåg just att du... började Justin.
- Att jag är suverän på poesi? Avslutade jag ironiskt.
- Eh, nej...
- Men ni tycker inte om mig på det sättet, kanske att ni gillar mig för att jag är rolig eller kanske för att jag kan spela basket, azzå det är inte på det sättet jag vill bli omtyckt på, dessutom skulle ingen av er passa som min pojkvän! OCH JAG KAN INTE VÄLJA MELLAN ER NU! Sa jag, det sista skrek jag.
- Såhär gör vi... började Ryan.
- Du har en vecka på dig att välja vem du vill ha... fortsatte Chaz.
- Den du väljer, väljer du! De andra kanske aldrig pratar med varken dig eller de andra, eller så fortsätter det som vanligt, det är söndag idag, så på Nästa söndag kommer alla tre till dig och då måste du ha bestämt dig! Avslutade Justin.
MÅNDAG
Kära dagbok... jag vet inte vem jag ska välja.... därför har ajg skrivit en lista på deras egenskaper;
* Justin, snäll, söt, modig, duktig på dans & sång, gillar fotboll och kan trumma, spela gitarr, piano och trumpet, han skulle kunna göra vad som helst för mig, plus att han är SÅ rolig!

* Ryan rolig och sportig, han är modig och inte en mes... han kan fotboll och innebandy, han kan dansa och skoja, leka med mat och allt möjilgt, han är en skojare rakt igenom, han får alltid PLUS PLUS i basket och rolighet.

* Chaz, söt, efterbliven, gullig och en riktig jäntleman, han fixar enkelt flirten och kan ändå skoja, han är en underbar person och allt det där, basket kan han och fotboll antagligen, han kan i alla fall dansa lite och spela innebandy.
TISDAG
Kära dagbok, listan hjälpte INTE! Jag kan inte välja, kort samman fattning om alla tre;
Justin; Sjunga, dansa,  snygg och snäll och rolig.
Ryan; Rolig, sportig, fotboll, basket och dansa.
Chaz; Söt, efterbilven, snäll och schysst kille.
Jag kan inte bestämma mig, jag vill inte förlora någon...
ONSDAG
 Kära dagbok, Jag vet inte vad jag ska ta mig till, men jag har några funderingar, om jag var ihop med...
...Justin skúlle jag kunna åka på semetrar när han är på turné (samtidigt), kunna ha riktigt kul på repitetioner och sådant, vi skulle leva rika och ha det kul varje dag...
...Ryan skulle jag kunna leva ROLIGT! ha ett skämt till frukost, lunch och middag haha! Jag skulle kunna surfa med honom och vara i Startford mera...
...Chaz skulle jag kunna ha det mysigt och trevligt jämt, en försiktig Chaz med söta stora hundvalps ögon, vi skulle kunna vara i Startford och få det härligt på andra ställen också...
TORSDAG
Kära dagbok, Just nu vill jag bara ha Amy här som råd, för två timmar sedan ringade jag Vanessa från min gamla skola, min gamla bästis alltså, jag berättade min sitvtion, men hon kallade mig s****a och la på, det skulle nog det flesta gjort...
FREDAG
Kära dagbok! Snart är det dags, en plan har börjat ta form men den är inte riktigt klar... jag ska låta dem tro.... en sak... hahhahaha! JAG SÄGER INTE!!
LÖRDAG
Kära dagbok! Känner mig så glad och lugn! Jag är säker på att planen funkar! Hinner inte skirva imorogn! PUSS PUSS!
SÖNDAG
Om fem minuter skulle Chaz, Ryan och Justin komma, min plan var brillgant, jag skulle inte behöva välja, det skulle de få göra...

NU vill jag att ni kommeterar! HOPPAS NI GILLAR DET!!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: