2011-08-27 | 10:01:32 | Kategori: My New Story Is About You (avslutad)

My New Story Is About You Kapitel 3-Tree Lovers

pure - fotoblog asos w Photoblog.plFotos de Eu Tenho Febre Bieber - Fotos de PerfilStine -
- Knäppskallar, fnös Scooter och Chaz på samma gång.
- Nej, Catti (smeknamn för Cathinre) är en smartonörd, det kom vi ju överrens om, sa Ryan och vi skrattade ännu mer.
Jag, Ryan och Chaz skulle kolla bakstage på Justins konsert om två timmar, det var i förr går han frågat oss.
Jag var riktigt spänd.
- Ni måste vara snygga ikväll killar, se inte sådär typiskt... 'Chaziga och Ryaniga' som ni brukar, sa jag. Ryan flinade och drog handen genom sitt snag.
- Visst, bratz-utseende var beställt! Sa Chaz och drog handen genom sitt hår så det blev bakåt slickat. Han putade med läpparna och sa:
- Azzå gud va jag blir lack på henne azzå!
Jag och Ryan skrattade.
Om en halvtimme skulle Justins limo komma och hämta mig, jag hade duschat och nu valde jag kläder.
Tillslut tog jag en vit kortklänning med ärmar till armbogarna sedan borstade jag igenom hårt som var ny fönat. Jag kastade med det en gången, sedan fortsatte jag att borsta.
När jag var klar med håret så hängde jag på mig två halsband, ett med ett kors som berlock, och ett med en fjärder som berlock.
Sedan satte jag på mig mascara, ljust läppglans och sedan var jag klar. Då tutade det utanför. Jag kollade ut och såg att det var Justin som kommit, han vinkade åt mig. Jag vinkade tillbaka och sprang ner. 
http://www.youtube.com/watch?v=o9tJW9MDs2M&ob=av2e
(lyssna och läs på samma gång)
Jag gick och låste, sedan gick fram till Justin och gav en kram, sedan hoppade in i hans limo.
Vi hämtade upp Chaz och Ryan på vägen till stället där konserten skulle hållas.
När vi kom fram och jag klev ut med än gång.
- Wow! Sa jag. Jag vände mig om och tittade på Justin. Han log mot mig, men hans ögon var ändast riktade mot mitt ansikte, inte mot den stora byggnaden framför oss.
- Fint va? Sa Kenny som kommit ur limon.
- Det är magiskt! Sa jag.
- Haha överdirv inte lilla flicka! Sa Kenny och skrattade.
- Today it's gonna be magical! Mumlade jag så att ingen hörde, "de orden borde stämma helt  med dagen" tänkte jag.
Vi kom in i byggnaden som antagligen var 'scenhuset' eller vad man säger,  där Justin skulle uppträda helt enkelt.
När vi kom in bakstage hade inga kommit än, det var helt tomt i salongen där alla skulle vara och se på Justin. Jag gick ut på scenen, Ryan hade lyckats tända en spootlight och riktade den mot mig, Chaz var bredvid honom och hjälpte till. Justin kom också. Han kom ut bakom mig. 
JUSTIN'S PERSKEKTIV
När hon vände sig om höll jag på att svimma, hennes ögon såg på mig och hon log. Spootlighten lyste i hennes
klädnad och hennes hår. Hon var det vackraste jag någonsin sätt, hon var underbar... perfekt helt enkelt. Jag var kär, kärare än vad jag varit i Jasmine Villegas, kärare i än i alla flickor jag någonsin fallit för.
- Hej Justin! Sa hon log stort.
- H-hej... stammade jag.
- Har det hänt något? Frågade hon. Hennes oroliga ansiktsuttryck var förtrolande.
- Nejdå, allt är bra! Vi ska strax börja, vänta lite! Sa jag och gick in i min lors. Jag satte mig på soffan och ringade Selena.
CATHRINE'S PERSPEKTIV
Jag gick efter Justin, han gick in i sin lors, jag tvekade att följa efter, efter cirka fem minuter gick jag in, men jag stannade när jag hörde att han pratade med någon.
- Kan du hjälpa mig? Frågade Justin den han pratade med, eftersom jag inte hörde den andres röst så insåg jag att han pratade i telefon.
- Tack, du, jag är typ kär... sa Justin.
- Det var som... viskade jag tyst.
- Nej inte Jasmine! Ja, hon ja, hon är så söt och rolig, och snäll, jag måste säga det till henne! Nej det är inte lätt! Du... Se... Nehe, okej... ska jag? Är det säker? Okej jag ska! Mm... tack! Hejdå!
Justin började resa sig av ljudet att döma. Han kom ut precis som jag skulle gå.
- Hej? Sa jag.
- Hej, sa Justin tyst.
- Så vem är den lyckliga? Frågade jag.
- Va?
- Som Justin Bieber fallit för? Sa jag.
- Hörde du..? Sa han besvärat.
- Ja, men oroa dig inte, jag är inte arg, sa jag och vände mig om. Jag gick ungefär tio meter innan jag blev avbruten av tre röster.
- Jag är kär i dig! Skrek dem i kör.
- Va du?! Skrek de vidare.
- Min egen polare! Skrek de i mun på varanda.
Jag tittade på mina tre älskare, Chaz, Ryan och Justin..?
Jag skrev det här nu på dagen ¨så hoppas ni gillar det! KOMMENTERA!!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: