2011-08-26 | 19:58:10 | Kategori: My New Story Is About You (avslutad)

My New Story Is About You Kapitel 2-My New Friends

Architecture Photography: Norman Y. Mineta San Jose International Airport Terminal B / Fentress Architects - Norman Y.Mineta San Jose International Airport Terminal B / Fentress Architects (6) (159537) – ArchDailyJustin Bieber by ~sarahthevampyrslyrlet's make the world dance (:Afraid Of Falling by BiebersBlondie
"Look, buddy. It"s open season on hunting and I"m lying ... "- A(Cathirne)
Jag kom på mig själv med att stirra argt på tjejen som Tiffany pratade med, och samtidigt insåg jag hur konstigt det jag just tänkt lät, tjejen Tiffany pratade med var definitivt inte en fjortis, det var en sak som var säkert...
Jag suckade djupt, Tiffany och jag skulle nog inte bli 'bästisar' som jag fört trott.
- Du kan sitta bredvid Kelly Moon, sa läraren. Hon pekade på en flicka med långt mörkt hår som svallade ner för hennes rygg, på sig hade hon ett svart linne och jeans shorts, hon med. Jag nickade åt lärarens anvisningar.
- Okej, sa jag och satte mig på stolen bredvid Kellys.
- Hej, viskade Kelly.
- Hej, viskade jag tillbaka.
- Du gillar inte Josephine va? Frågade Kelly och nickade mot tjejen som fortfarnade pratade med Tiffany.
- Nej, sa jag.
- Hon är inte specillet snäll mot någon förutom mot Tiffany, ingen vet varför, sa Kelly.
- Aha, men Tiffany gillar jag, sa jag.
- Hon är rätt märkligt, hon har en lång bakrund, den sägs vara väldigt sorglig, berättade Kelly. Jag nickade, hela Tiffany var mystisk. Men hon verkade säker på sin sak, en väldigt stark och modig flicka, jag gillade henne, från första ögonblicket vi mötes.
Två timmar efter jag kommit hem efter skolan ringade det på min dörr. Jag sprang snabbt och öppnade i hopp om att det skulle vara Tiffany eller Kelly. Men det ver det inte, det var två killar i min ålder.
- Hej, sa den ena, han hade en blå keps som satt på sniskan och brunt hår som stack upp, hans kompisar hade ingen keps, den höll han i handen, hans hår såg man inte vilken färg det var, för det var snaggat, men jag gissade på brunblont.
- Hej, sa jag och vände bort blicken eftersom jag stirrat konstigt på dem ett tag.
- Du är ny i vår klass och... började den första.
- ...Och hans morsa sa åt oss och typ säga hej till dig som en hjälp på traven med att du är ny och så, avsultade hans kompis.
- Jaha, vad snällt av er! Kom in vet jag! Sa jag och öppnade dörren på vid gavel och de gick tveksamt in.
- Tack, sa den med blå keps.
- Vad heter ni då? Frågade jag.
- Jag heter Chaz Somers och det här är min bästa polare Ryan Butler, sa killen med blå keps och pekade på först sig själv, sedan på sin kompis.
- Okej, bor ni här? Sa jag och gick in i vardagsrummet följd av Chaz och Ryan.
- Nej inte precis här! Sa Ryan och flinade.
- Du fattar vad jag menar, sa jag och skrattade.
- Vi bor bara ett kvarter bort, men våran bästa polare Justins morföräldrar bor här över vägen och han kommer snart, du borde träffa honom! Sa Chaz.
- Justin Bieber eller hur? Sa jag.
- Hur visste du..? Sa Ryan förvånat.
- Min syrra var besatt av honom, och såklart fick jag jämt höra allt om honom, inklusive vem som var hans bästa vänner, Chaz och Ryan, förklarade jag.
- Smarto nörd, retades Ryan och Chaz skrattade.
- Akta dig för det där grábben, flinade jag och alla tre började fnissa.
Två veckor senare
Enda sedan jag för första gången jag träffade Chaz och Ryan har vi umgåts, vi och deras kompisar, Mitch och Nolan.
Och idag skulle Justin Bieber komma, jag var faktiskt lite spännd över att träffa honom, Mitch och Nolan kunde inte hänga med idag, men imorgon kanske.
- Om tio minuter, 22 sekunder och några hunderdelar kommer Justin, sa Ryan, jag och Chaz fnissade, det var alltid såhär, Ryan drog skämten och vi skrattade, jag undrade om Justin var rolig, enligt Ryan och Chaz var han det.
Minuterna tickade fram, snabbt som rinnande vatten...
- Nu kommer hans plan! Tjoade Chaz. Och mycket riktigt, 'Bieber Jet' stod det på planet som gick ner för landning.
Det gick yttligare tio minuter innan Justin kom, flygplatsen var avspärrad eftersom han skulle komma, det skulle bli koas om en massa fans fick syn på honom här.
Jag, Chaz och Ryan blev dit vinkade av Scooter, jag kände igen honom från kort och massa videoklipp Amy visat mig.
- Du måste vara Chaz och Ryans nya vän, kul att ses, sa Scooter till mig.
- Tack desamma, sa jag och log stort.
- Ey Ryyan! Sa Justin och kramade Ryan och sedan Chaz.
- Och du är väl då Cathirne? (det uttalas Käfrin) frågade Justin mig och log.
- Stämmer, välkänd hos dig också? Sa jag och flinade.
- Japp, Chaz och Ryan kunde inte sluta snacka om dig, sa Justin och både Ryan och Chaz rodnade.
- Ja, man kan ju inte hjälpa att man är alls idol, eller hur? Sa jag och vi skrattade.
- Nej, du verkar vara en rolig och tuff brud bruden, sa Justin, hans ord fick mig att brista i skratta, även han skrattade, de andra tittade konstigt på oss.
- Knäppskallar, fnös Scooter och Chaz på samma gång.
- Nej, Catti (smeknamn för Cathinre) är en smartonörd, det kom vi ju överrens om, sa Ryan och vi skrattade ännu mer.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: